Relació de llocs de treball

La relació de llocs de treball (RLT) és l’instrument tècnic que permet l’ordenació del personal d’acord amb les necessitats dels serveis i estableix els requisits necessaris per a desenvolupar un determinat lloc de treball. Aquesta inclou tots els llocs de treball de funcionaris, laborals i eventuals, independentment si estan o no pressupostats.

DOCUMENTS RLT ANGLÈS

⇒ EDICTE Núm. 7902 – 21.6.2019 sobre la resolució d’al·legacions, correcció d’errades d’ofici i aprovació definitiva de la relació/valoració de llocs de treball de l’Ajuntamentd’Anglès (exp. X2019000487-1457-000002-2019)

⇒ RLT Ajuntament d’Anglès en format XLS

⇒ Fitxes descriptives RLT

⇒ EDICTE Núm. 7925 – 25.7.2019 d’aprovació definitiva d’una modificació de la RLT per la qual s’acorda la creació i classificació del lloc de treballde tresoreria de l’Ajuntament d’Anglès, reservat a personal funcionari d’Administració local amb habilitacióde caràcter nacional de la subescala d’intervenció tresoreria, la forma de provisió del qual és el sistema deconcurs de mèrits.